Winkelmand 0 € 0,00
|
Folie Webshop |
Wat zijn de verzendkosten
Gratis bezorging? Totaalbedrag € 200,- of hoger dan is verzenden gratis. Wat is de levertijd Folie per 10 cm of producten per stuk? Binnen 24 uur verzonden!
Overige producten worden binnen 1-2 dagen verzonden, dit is afhankelijk van het product. Het kan ook voorkomen dat (een deel van) uw bestelling niet op voorraad is. Vanzelfsprekend brengen wij u altijd per e-mailbericht op de hoogte van eventuele vertragingen. Is afhalen ook mogelijk Ja, het is bij veel bestellingen mogelijk om af te halen in Apeldoorn. Bij het bestelformulier wordt weergegeven of afhaling van uw bestelling mogelijk is. Besluit u om af te halen? Gelieve te wachten op de bevestiging per e-mail. Wij doen afhalingen enkel op afspraak.
Welke betaalmethoden zijn er Geaccepteerde betaalmethoden: iDEAL, PayPal, Bancontact, Giropay, bankoverschrijving en creditcard.
De betalingen worden verwerkt door Mollie: Stichting Mollie Payments is als derdengelden gelieerd aan Mollie B.V. en staat onder toezicht van De Nederlandsche Bank. Een stichting derdengelden zorgt ervoor dat geld veilig verhuist van de ene naar de andere partij. Heeft een betaalmethode storing? U kunt uw bestelling later afronden via de Mijn bestelling pagina. Mijn bestelling is niet bezorgd Als een bestelling niet is bezorgd dan kan het diverse oorzaken hebben. Bijvoorbeeld door een onjuist afleveradres of u was tijdens bezorging niet thuis waardoor de bezorger het bij de buren heeft bezorgd. Aan de hand van een zogenoemde "Proof of Delivery" kunnen wij achterhalen waar uw pakket wel bezorgd is. Gelieve zo spoedig mogelijk contact met ons opnemen zodat wij het kunnen uitzoeken. In het ergste geval is uw bestelling spoorloos en volgt er aanspraak op de verzekering en volgt een nieuwe levering.
Kan ik mijn bestelling annuleren Dat is afhankelijk van het stadium van uw bestelling en wat er precies is besteld. Is de folie al afgesneden? Dan is annuleren niet meer mogelijk (maatwerk). Heeft u een volle rol of gereedschap besteld? Deze ongebruikte producten kunnen wel retour gestuurd worden mits het al is uitgezonden. U bent dan zelf verantwoordelijk voor de retourzending.
Creditering ingeboekt? De Payment Service Provider Mollie verwerkt crediteringen binnen 2 werkdagen. Bestelling afhalen bij een pakketpunt Ja, dat is mogelijk. Gelieve bij het bestelformulier (notitieveld) aangeven dat het pakket bij een pakketpunt (met eventuele bedrijfsnaam) dient te worden bezorgd. Anders selecteren wij op basis van uw adresgegevens het dichtsbijzijnde pakketpunt. Wacht wel met ophalen totdat u het e-mailbericht heeft ontvangen dat uw bestelling bij het betreffende pakketpunt is bezorgd. Vergeet uw identiteitskaart of rijbewijs niet, de kans is aanwezig dat u zich dient te legitimeren.
Mijn bestelling heeft transportschade Ondanks dat wij zorgvuldig met bestellingen omgaan, kan het gebeuren dat er tijdens transport bijvoorbeeld een ander pakket op uw bestelling terechtkomt. U hoeft zich echter géén zorgen te maken: bestellingen via DPD zijn altijd van een verzekering voorzien.
Lichte schade) Over het algemeen zijn vouwen zo uit de folie te föhnen. Zware schade) Geeft uw gevoel aan dat de schade toch iets verder reikt? Dan kunt u de bestelling weigeren of aanspraak maken op de verzekering. Om aanspraak te kunnen maken op de verzekering, heeft DPD de volgende informatie nodig: een ondertekende verklaring (krijgt u van ons) en diverse foto's: DPD verzendlabel, complete verpakking, van bovenaf in de doos en het beschadigde product. Zonder verklaring en 4 foto's zal DPD uw verzoek niet in behandeling nemen. Wanneer krijg ik een orderbevestiging Niet, tenzij u zelf actie onderneemt. Na betaling komt u op de zogenoemde "Betaald pagina" terecht. Door op de button met de tekst "E-mail orderbevestiging" te klikken, wordt er eenmalig een orderbevestiging per e-mailbericht verzonden.
Wanneer krijg ik een factuur Wij controleren bestellingen handmatig en na controle van uw bestelling volgt er een online factuur per e-mail als via ons platform (Mijn bestelling). Wenst u een PDF? Open de factuur, klik op Print en bij uitvoerapparaat staat uw printer geselecteerd. Klik hierop en selecteer dan "Opslaan als PDF".
Besteld met een fout adres Het kan voorkomen dat u een bestelling heeft geplaatst en erachter komt dat het opgegeven adres incorrect is.
Offerte) Is de bestelling nog niet verwerkt? Gelieve uw adres spoedig wijzigen via Dashboard > Mijn gegevens. Hierdoor zal het adres van uw offerte worden aangepast. Factuur) Heeft u een factuur ontvangen? Ons advies is om spoedig een e-mailbericht of ticket te sturen. Na het verwerken van de bestellingen stappen wij over op de e-mailberichten en tickets. Over het algemeen heeft DPD een functie om foutieve adressen te herkennen, maar uit ervaring werkt dit enkel bij Nederlandse adressen. Is de bestelling reeds naar het foutieve adres verzonden? Dan wordt het of daar bezorgd of de bestelling komt retour. Bij retour dient u opnieuw verzendkosten te betalen. De kleur van een productfoto Per device kan de kleur van een foto verschillen. Bekijkt u het product via een telefoon of computer, dan is er al een tint verschil door de kleurinstellingen. Onze ervaring is dat bij een telefoon de kleur lichter of donkerder kan uitvallen. Wij zijn van mening dat de kleur het beste uitkomt op een laptop/computer.
Ik heb géén e-mail ontvangen Wij krijgen sporadisch een melding dat onze e-mailberichten bij een enkele provider in de map Ongewenst terechtkomt. Houdt dus ook uw Spam folder goed in de gaten als u correspondentie van ons verwacht.
|
Wat zijn luchtkanalen Mocht een folie luchtkanalen hebben, dan wilt dit zeggen dat kleine luchtbellen eenvoudig weg te rakelen zijn. Bij grotere luchtbellen adviseren wij om het voorzichtig los te trekken tot deze luchtbel verwijderd kan worden.
Is folie zelfklevend Ja, alle producten buiten de categorie Gereedschap om zijn zelfklevend. Wij verkopen géén folie dat niet zelfklevend is.
Er zit een vouw in mijn folie U hoeft zich géén zorgen te maken zo lang de folie niet gescheurd is. Door gebruik van warmte (föhn, heteluchtpistool) kunt u de vouwen en kreukels zonder moeite eruit föhnen.
Heeft de folie een beschermlaag Er zijn enkele folies die een extra beschermlaag hebben voor het opvangen van aanbrengkrassen. Wij gebruiken de onderstaande sticker om de aandacht te vestigen op de extra beschermlaag. Treft u géén sticker aan, dan heeft de folie ook géén extra beschermlaag.
Betekenis iconen bij de producten De breedte van de folie in centimeter. De lengte van een volle rol in meter. De folie heeft een extra beschermlaag. De folie is voorzien van luchtkanalen. De folie heeft een voelbaar relief. De folie heeft een speciaal effect. De afwerking (mat, zijdeglans of glans). Download de specificaties als PDF. Er is maar 1 stuk beschikbaar. Kan ik folie verwijderen Door gebruik van warmte (föhn, heteluchtpistool) kunt u de folie voorzichtig lostrekken.
Kan ik een proefstuk ontvangen Ja, het is mogelijk om een proefstuk te bestellen via de Proefstuk pagina. Houdt er wel rekening mee dat een proefstuk per envelop (zonder track&trace) wordt verzonden. Staat de gewenste folie niet in de lijst? Dan is deze folie tijdelijk niet als proefstuk beschikbaar.
|
De voordelen van een account Het is niet verplicht, maar door het aanmaken van een account heeft u de voordelen als een vooraf ingevuld bestelformulier, bestellingoverzicht, tickets en Spaarpunten (korting).
Ik ben mijn wachtwoord vergeten Het kan gebeuren dat u het wachtwoord van uw account vergeet. U kunt een nieuw wachtwoord instellen door naar Inloggen te gaan. Vul uw e-mailadres in en klik op de button met de tekst "Wachtwoord vergeten". U ontvangt een e-mailbericht met een link om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Kan ik mijn account verwijderen Ja, dat kan door in te loggen en naar Dashboard > Mijn gegevens te gaan. Hier vindt u een button met de tekst "Verwijder". Door hier op te klikken worden uw accountgegevens, Spaarpunten en tickets permanent verwijderd. Eenmaal uitgevoerd kan deze actie niet worden teruggedraaid.
Wat zijn Spaarpunten Voor het plaatsen van een succesvolle bestelling ontvangt u zogenoemde Spaarpunten. Deze Spaarpunten kunt u bij het bestelformulier inwisselen voor het reduceren van de mogelijk geldende verzendkosten. De Spaarpunten worden pas bijgeschreven zodra uw bestelling verwerkt is. De Spaarpunten zijn hooguit 2 jaar geldig tenzij er een nieuwe bestelling wordt geplaatst, dat de geldigheid wederom met 2 jaar verlengt.
|
Kan ik mij aanmelden als dealer Ja, mits u staat ingeschreven in het Handelsregister (zakelijke ondernemer). Het dealerprogramma is niet toegankelijk voor particulieren. Daarnaast is het noodzakelijk om op deze website een account te hebben aangemaakt. Deze logingegevens gebruikt u ook voor het dealerprogramma op Foliedealer.nl
Hoe werkt het dealerprogramma Website) Gebruik onze API zodat u uw klant van A tot Z kan shoppen. De API toont de catalogus, het bestelformulier en het betaalplatform. U heeft er géén omkijken naar en verdient commissie per bestelling. Iedere 14 dagen wordt de opgebouwde commissie per bankoverschrijving uitbetaald.
Webshop) Of integreer onze catalogus handmatig in uw webshop en plaats de bestellingen via ons dealerplatform. Wij zullen de bestelling whitelabel afhandelen. U komt in aanmerking voor een korting dat in verhouding staat met het aantal bestellingen dat u plaatst. Is een fysieke voorraad mogelijk Heeft u een eigen webshop of fysieke winkel? Dan is het zeker mogelijk om een eigen fysieke voorraad aan te schaffen. Er geldt wel een minimum van 5 meter/stuks per product, maar afhankelijk van het volume zullen er speciale prijzen worden gehanteerd. Interesse? Neem dan contact met ons voor meer informatie.
|